گوگل را خراب کنید!

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


تا حالا شده وقتی توی گوگل دنبال چیزی می گردین آنقدر چیزهای چرت و پرت بیاره که اعصابتونو به هم بریزه؟؟؟
وارد لینک زیر شین و هر کاری می خواین با گوگل کنید! ترفند های دیگری نیز میتوانید در مورد گوگل در اینجا پیدا کنید.

http://saeed-salehi.persiangig.com/document/Google Gravity.htm

Google


اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

mona
ساعت18:14---26 بهمن 1390
slm azizam linket kardam
پاسخ: ممنون!


matin2
ساعت7:46---17 بهمن 1390
سلام من مدیر سایت اچ پاتوق هستم میخواستم اگر مایلی با هم تبادل لینک کنیم
اگه موافقی منو با اسم اچ پاتوق و لینک
www.H-Patogh.rzb.Ir
لینک کن و بهم خبر بده تا منم شما را لینک کنم
یا حق


مهران
ساعت14:38---4 بهمن 1390
سلام مرسی که سر زدی وب تو هم عالیه... من لینکت کردم تو هم لینک کن....
پاسخ: ممنون که لینکم کردی شما رو لینک میکنم!


parisa
ساعت12:14---4 بهمن 1390
salam man u ro link kardam mamnoon misham u ham mano link konii kheiliii bloget toope mamnoon


پاسخ: خوش حال شدم که سر زدید. من شما رو لینک کردم.


فریدی-دیدنیها
ساعت1:21---4 بهمن 1390
سلام مرسی که وب من سرزدید وبلاگ شماهم جالبه من شمارا لینک کردم
پاسخ: ممنون! در اولین فرصت لینک شما درج خواهد شد.


متین
ساعت23:51---3 بهمن 1390
من مدیر سایت اردوگاه فارسی زبانان منم مشکلی با تبادل لینک ندارم منو با اسم اردوگاه فارسی زبانان لینک کن و بهم بگو که من تو رو با چه اسمی لینک کنم

یــــاحــــــق
پاسخ: باتشکر من شما رو لینک کردم.


یاسمین
ساعت19:30---3 بهمن 1390
سلام دوست عزیز واقعا مطالبتون جالب بود قالب وبلاگتونم خیلی جالب بود با افتخار لینک شدید منو با اسم دنیای شکلک یاسی لینک کنید

منتظر مطالب جدیدتون هستم .

موفق باشید
پاسخ: از اینکه به وبلاگ من آمدید ممنونم.


vesta
ساعت11:13---30 دی 1390
خیلی جالب بود

دلم خنک شد
پاسخ: منم همین طور :D


آقازاده
ساعت21:26---29 دی 1390
سلام دوست عزيز شما لينگ شديد .منم

بلينگيد .........
پاسخ: لینگ چیه جدیدا مد شده؟ :? من شما رو لینک کردم.


heros-studio
ساعت20:47---29 دی 1390
بنام خدا

با سلام خدمت شما دوست گرامى.

تشكر از نظر لطف شما...

ما براى تبادل لينك با شما آماده ايم.

لينك شما تا لحظاتي ديگر بر روي وبلاگمان قرار خواهد گرفت.

با تشكر

پاسخ: منم از شما به خاطر حسن نیتتون متشکرم. لینکت هم کردم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود